Nešťastný návrat

28.05.2017

Krásná prosluněná dovolená, opálená těla, úsměv na tváři a pak šťastný návrat domů. Tak to většinou bývá, ovšem náš klient po návratu domů zažil šok. Byt vytopený do takové míry, že byl vhodný k rekonstrukci a nábytek na vyhození, klientům zbyly jen oči pro pláč.

Možná byste namítli, že je to sice smutné, ale vše se dá řešit přes pojišťovnu. Pokud ovšem nemáte byt pojištěn, tak to nejde. Štěstí pro klienta bylo to, že byt mu vytopil soused a ten pojistku měl. Rozhodli se tedy řešit celou záležitost přes sjednané pojištění. Opět stejná mašinérie, papíry, papíry a papíry. Stotisícová škoda se nedala jednoduše řešit. S administrativou jsme klientovi pomohli, podklady jsme vyplnili, poslali a čekali. Jaké bylo zklamání, když pojišťovna nechtěla vše zaplatit. O všem dlouze polemizovala. Následně jsme zjistili, že provinivší soused měl pouze pojištění odpovědnosti za škodu a tam je pojistné plnění trochu jiné. Hlavní spor však nastal u kuchyňské linky. Pojišťovna odmítla klientovi uznat linku za 120.000,-. V bytě snad ani taková linka nemůže být, zněl její argument. Maximálně zaplatíme 70.000,-. Opět oči pro pláč? Kdepak? Vzali jsme nohy na ramena a od několika výrobců nábytku si nechali udělat posudek na cenu linky, kterou měl klient. Světe div se, linka za 120.000,- v panelákovém bytě skutečně být může. Hurá! Pojišťovna na to slyšela a klient tak získal vytoužených 50.000,- navíc.

Jedno ponaučení z toho plyne. Na pojištění domácnosti se rozhodně nevyplatí šetřit. Stojí pakatel oproti možné škodě. Kdyby to náš klient měl, tak by nenastaly popsané komplikace.

Předejděte podobným neočekávaným událostem a obraťte se na nás. Pomůžeme Vám škodu nejen vyřešti, ale především Vám připravíme kvalitní zajištění, které poskytne plnohodnotné odškodnění za způsobenou škodu.