Za jakým účelem vznikla naše služba? 

13.04.2017

Jednou z věcí, se kterou klientům pomáháme, je likvidace pojistných událostí. V mnoha případech to není tak snadné, jak se na počátku zdá. A proto jsme se rozhodli zavést tuto službu "řešení pojistných událostí".

Nejčastěji dochází k vyřizování pojistné události, když se stane úraz nebo škoda na majetku. Méně časté je vyřizování v případě, když vlastníte pojistku " Na blbost" tj. odpovědnost za škodu zaměstnance vůči zaměstnavateli. Většina pojišťoven umožní svým klientům vyřízení celé události za 5 minut prostřednictvím on-line formuláře. Následně vás překvapí formulář zaslaný pojišťovnou, která po vás požaduje doplnění celé události. Zažili jsme případ, kdy pojišťovna takto žádala o doplnění 13 věcí. Zde nastává klasický byrokratický kolotoč, který připomíná známou pohádku o Kohoutkovi a slepičce. Sháníte věci, které máte doplnit. Nezřídka vás překvapí, že pojišťovna znovu požaduje popis celé události a co více, ještě jednou vyplnění formuláře o vzniku celé události, který jste již dělali on-line.

Takže, jak bylo avizováno, vše vyřídíte za 5 minut, ale záleží na úhlu pohledu. Podobné je to i u vyřízení úrazu. Prostě začarovaný kruh.

My jsme zde, abychom vás ze začarovaného kruhu vyvedli a pokud možno do něj vůbec nepustili. 

Nebojte se na nás s důvěrou obrátit.